Skip to content

”Forbes”: Merkel, gruaja më e pushtetshme në botë!

May 23, 2013

 Kancelarja gjermane, Angela Merkel paraqitet si gruaja më e pushtetshme në Botë, sipas klasifikimit më të famshëm botëror të realizuar çdo vit nga revista e mirënjohur amerikane ”Forbes”.

”Forbes” e ka renditur shefen e qeverisë gjermane në krye të listës së femrave më të pushtetshme të të gjithë botës.

Në renditjen e 10 grave më të pushtetshme të globit është edhe Melinda Gates, Dilma Rousseff, Michelle Obama, Hillary Clinton dhe Christine Lagarde, por lista kryesohet nga Merkel, Zonja e Hekurt e Gjermanisë.

From → Bota

Leave a Comment

Leave a Reply

