Skip to content

Epoka e internetit po zhduk shakatë dhe barcaletat

May 25, 2013

Epoka e internetit po zhduk shakatë dhe barcaletatLONDER-Arti i të treguarit barcaleta po vdes me futjen e epokës së internetit. Kështu bën të ditur një studim në Holandë, sipas të cilit 7 vjet më parë, 8 nga 10 nxënës holandezë mund të tregonin një shaka apo barcaletë, ndërsa shumë të tjerë plasnin në të qeshura. Sipas studimit nga Giselinde Kuipers, sot më pak se gjysma e këtyre arrijnë të mendojnë së paku ndonjë shaka.

‘Njerëzit nuk e kanë më zakon të tregojnë barcaleta sepse vetëm bëjnë chat me njëri-tjetrin”, shkruan Profesor Johan Verberckmoes, një lektor sociologjisë në Universitetin e Leuven në Belgjikë.

‘Të thuash një barcaletë, të bësh humor është tepër e bukur dhe një angazhim sepse të merr kohë teksa e thua, ty dhe personit që e dëgjon. Kjo sepse teksa bën shaka apo tregon barcaleta do të thotë që jeni miq dhe keni kontakt të vazhdueshëm. Por ky mbetet luks, sepse nuk gjen vend në këtë kohë të shpejtë të epokës së internetit ku po jetojnë shumica e njerëzve”.

‘Sot njerëzit preferojnë të hedhin thumba ndaj njëri-tjetrit, takime të shpejta, disa minutëshe dhe nuk e kanë dëshirën ose kohën të dëgjojnë një barcaletë me qen apo me policë. Kjo lloj zgjuarsie tek njerëzit po zhduket si kulturë tek ata që e gëzojnë këtë aftësi”.

Studimi më pas citon se shakatë apo barcaletat janë më shumë një cështje e meshkujve dhe duke qenë se punojnë me gratë, e kanë tepër të vështirë të bëjnë shaka dhe të qeshin e argëtohen me seksin e kundërt.

Armiku më i keq i shakave është influenca në rritje e mediave sociale, rrjeteve sociale që zënë pjesën më të madhe të kohës së shumicës së njerëzve në rruzullit tokësor. Kjo sepse në jetën e përdishme, miqtë, familjet rrallë takohen me njëri-tjetrin të bisedojnë dhe dalin bashkë, thekson studimi.

‘Më parë njerëzit takoheshin në klube, pinin një gotë verë, apo një birrë së bashku, qeshnin dhe tregonin të forta. Por sot gjithçka po ndryshon. Duke folur në rrjete sociale ata i konsumojnë bisedat aty”, tha profesor Verberckmoes.

Por ka dhe ekspertë që mendojnë ndryshe dhe që nuk besojnë se shakaja do të zhduket dhe do i lerë vendin një kulture, totalisht pa humor.

‘Shakatë janë të përjetshme, lum kush di të bëjë shaka. Ndoshta tani u ka ikur pak lezeti, por kam besim se një ditë do të rikthehen në modë”, thotë një tjetër profesor.

From → Teknologji

Leave a Comment

Leave a Reply

