Skip to content

Ribery: Mezi e pres fitoren në Champions

May 25, 2013

Franck Ribery shpreson që ky të jetë viti kur ai më në fund do të fitojë Champions League pas dy finaleve të humbura meBayern Munchen (ndaj Inter dhe Chelsea). Bavarezët do të kenë përballë Borussia Dortmund ditën e shtunë dhe francezi beson se kjo është mundësia më e mirë për tëfituar një Champions në karrierë.

“Shpresoj që ky të jetë viti i duhur. Kam arritur dy herë në finale dhe nuk e kam fituar Champions-in. Kam kohë që e pres një fitore në një finale si kjo”, u shpreh Ribery për uefa.com.

Sulmuesi kujtoi edhe sezonin 2011-2012, kur Bayern doli në vend të dytë në Bundesligë dhe humbi finalen e Champions ndaj Chelsea: “Ishte një vit i mirë dhe i keq njëkohësisht. Luajtëm shumë mirë dhe korrëm shumë fitore, por nuk ngritëm asnjë trofe dhe u trishtuam shumë”.

Por këtë vit gjërat kanë ndryshuar, duke nisur nga Bundesliga: “Këtë sezon kemi fituar titullin në Gjermani duke thyer rekorde. Jemi sërish në finalen eChampions dhe kësaj radhe duam ta fitojmë”.

From → Sport

Leave a Comment

Leave a Reply

