Skip to content

Britania drejt robotëve njerëzorë

May 27, 2013

Britania drejt robotëve njerëzorë

A do të ndiheshit më rehat nëse në mjedisin ku jetoni do të rrethoheshit nga robotë me karakteristika thuajse njerëzore…? Një mënyrë të tillë jetese po synojnë të sjellin punonjësit e një fabrike në Britaninë e Madhe, të cilët po përpiqen të prodhojnë robotë që ndajnë më shumë karakteristika njerëzore. Kjo nismë e një firme britanike, tenton t’i bëjë robotët më bashkëveprues dhe më natyralë e intuitivë se asnjëherë më parë. Inxhinierët e artit në Kornuell qëndrojnë në pararojë në këtë fushë të kërkimit. Ata kërkojnë të realizojnë robotë që të kenë edhe shprehi të fytyrës, gjuhë trupore dhe mënyra për të qenë më të afërt me njerëzit.

From → Teknologji

Leave a Comment

Leave a Reply

