Skip to content

Si të dobësoheni 5 kg për 5 ditë

May 29, 2013

Dietat e shpejta me të vërtet ju dobësojnë, por ata kanë efektë të kthyeshëm dhe për këtë arsye pas dietës duhet të keni kujdes me ushqimin që të mos ktheni peshën e humbur sërish.

Dita e parë – Mëngjesi: kafe ose çaj, 1 vezë të zier, 1 cop buke, 1 banane Dreka: Gjysmë tuna të konservuar (reth 100 gr.) dhe një copë buke. Darka: Një mollë dhe 1 sallam të vogël.

Dita e dytë – Mëngjesi: Një copë bukë thekri me një lugë margarinë ose gjalpë, 1 filxhan lëng portokalli. Dreka: 2 vezë të ziera, një cop buke, 1 filxhan jogurt ose pije me yndyrë të ulët. Darka: Një mollë, 200-300 gr. gjoks pule të pjekura, 1 domate ose piper të pjekur.

Dita e tretë – Mëngjesi: Kafe ose çaj, një copë (reth 50 gr.) djathi, një copë buke, 1 domate. Dreka: 300-400 gr. peshk të pjekur, një cop buke thekri, sallatë sezonale.

Darka: 1 mollë, reth 400 gr. patate të ziera ose të pjekura.

Dita e katërt – Mëngjesi: Kafe ose çaj, një copë buke thekri me një lugë çaji gjalpë ose margarinë. Dreka: 200-300 gr. mish pule të pjekur, një copë buke, sallatë sezonale. Darka: Një mollë, 1 sallam të vogël.

Dita e pestë – Mëngjesi: Kafe ose çaj, 1 vezë të zier, 1 cop buke, 1 banane.

Dreka: Gjysmë tuna të konservuar (reth 100 gr.), një copë buke thekri, sallatë sezonale. Darka: Një mollë, 300 gr. mish viçi të pjekur ose mish pule.

Advertisements

From → Lifestyle

Leave a Comment

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: