Skip to content

Berisha: Unë gjysh ? Ja si e urova Ramën për datëlindje

June 4, 2013

Kryeministri Sali Berisha zhvilloi sot një bashkëbisedim me banorët e qytetit të Pogradecit në kuadër të fushatës elektorale.

Në nisje të bisedës një prej banorëve i shprehu kryeministrit komplimentat për gjendjen shëndetësore.
“Se ai kundërshtari ju citon si gjyshi, por ju qenkeni marshallah, ca gjyshi thotë ai”.

Të qeshurave që mbërthyen sallën iu bashkua dhe kryeministri që e cilësoi më pas kundërshtarin politik me termin ‘shok’ që vuan nga obsesioni.

“Shoku është obsesiv, ai vuan nga këto fiksime, por unë jam mjek e kuptoj. Se njëherë thoshte që unë fluturoj me helikopter në gjithë Shqipërinë dhe bëj fushatë. Por unë kam thënë që nuk përdor mjetet e punës për fushatë. Unë udhëtoja me një makinë të marrë me qera nga nje kompani dhe që paguhej nga PD.
Njëherë kishte ditëlindjen dhe unë i shkrova, Zoti iu shtoftë rininë viteve tuaja. Ja thashë me dashamirësi, por i duhej ajo që i thashë”.

From → Vendi

Leave a Comment

Leave a Reply

