Skip to content

Armiq të gjumit, tetë ushqimet që s’na lenë të flemë

June 5, 2013

Ushqimet që na ndihmojnë për të fjetur janë të shumta, duke filluar nga qumështi i nxehtë , tek kamomili. Por mirë është të dimë se gjumi nuk duhet shqetësuar me ushqime që nuk janë aspak të përshtatshme për të. Pra më mirë të parandalosh se sa të kurosh. Ja cilat janë ushqimet që ndikojnë në pagjumësinë:

Kafeja : Është një përbërës që e njohim të gjithë dhe të gjithë e dimë se sa pa gjumë na lë ajo. Më mirë ta shmangim gjatë orëve të pasdites, pasi kafeina qëndron në organizëm për orë të tëra.

Byfteku dhe ushqimet me shumë proteina : Nuk jemi programuar për të tretur ndërsa flemë. Siç dihet, proteinat janë shumë të vështira për t’u tretur. Prandaj më mirë të shmangni një darkë me mish sidomos nëse konsumohet shumë vonë.

Agrumet : Në përgjithësi, çdo ushqim që rit aciditetin në stomak është mirë të shmanget. Në mënyrë të veçantë agrumet. Pra nuk mjafton të mos hash vetëm ushqimet pikante, të yndyrshme dhe darkat e rënda para se të shkoni në shtrat, por edhe disa lloje frutash.

Uji : Uji sigurisht është shumë i mirë dhe duhet pirë me sasi të mëdha. Gjithsesi pirja e ujit para se të shkosh për të fjetur të shtyn të zgjohesh disa herë gjatë natës.

Pijet alkolike : Shu

From → Kuriozitete

Leave a Comment

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: