Skip to content

Rita Ora: Ja për çfarë ka nevojë Kosova (VIDEO)

June 5, 2013

“Unë jam nga Kosova, një vend që ka nevojë për shumë mbështetje, qoftë për shëndetësi, para … çdo gjë, sepse ka shumë vite që ka qenë zonë lufte. Prandaj për mua është diçka dhjetë herë më e veçantë. Jemi angazhuar në shëndetësi në Kosovë për një kohë dhe unë dhe bamirësia ime po punojmë në një qendër rinore për femra, për të shprehur mendimet, për të gjetur strehim e ushqim dhe çfarëdo që kanë nevojë”-kështu është shprehur këngëtarja nga Kosova, Rita Ora për mediat e huaja.

Ndiqni pamjet : KETU

From → Show-biz

Leave a Comment

Leave a Reply

