Skip to content

Shakira ndihet e relaksuar si nene

June 9, 2013

Ylli i muzikës, Shakira, është shprehur tejet e relaksuar për faktin që është nënë e një fëmije me futbollistin, Gerard Pique.

Shakira në një intervistë për InTouch Ëeekly ka thënë se ajo ka qenë e fortë dhe se nuk e ka bërë panik faktin që është nënë.

“Të gjithë kanë menduar se unë do të jem një prej atyre nënave histerike – një nënë e dobët. Por, unë i kontrollova gjërat për mrekullu, sepse unë jam kështu edhe me këngët dhe me karrierën time. Më pëlqen të kem punë. Por me Milanin, jam aq e relaksuar”.

“Po kënaqem me secilin minut, por unë kam karrierë dhe do të jetë pak stresuese, sepse unë e di se duhet që të kthehem në The Voice dhe të merrem me projekte të reja. Nuk po ankohem, por kam sfida të mëdha përpara”, u shpreh Shakira.

From → Show-biz

Leave a Comment

Leave a Reply

