Skip to content

E duam Ronaldon

June 10, 2013

Cristiano Ronaldo është i përkushtuar maksimalisht ndaj Real Madridit dhe ai do ta vazhdojë kontratën me klubin mbretëror – ka deklaruar Florentino Perez.

Kontrata e portugezit me Los Blancos skadon në verën e vitit 2015, por po spekulohet se ai mund të kthehet te Manchester Unitedi dhe se refuzon ta nënshkruajë kontratën e re.

“Do të jem sa më i qartë që mundem. Qëllimi im, qëllimi i Cristianos dhe qëllimi i të gjithë tifozëve të Real Madridit, është që ai të vazhdojë të luajë këtu edhe për shumë vite. Kur kaq shumë njerëz e duan të njëjtën gjë, atëherë bëhet realitet”.

“Ne vazhdimisht flasim me të. Nëse më pyesni nëse kemi folur për para, atëherë përgjigja është jo, sepse ende nuk është koha e duhur”.

“Real Madridi nuk e dëshiron Ronaldon vetëm për faktin që Barca e ka Messin. Ne e duam atë për kohë më të gjatë, sepse është lojtari më i mirë në botë, qoftë Messi apo mos qoftë Messi”, ka thënë presidenti i Realit për Marca.

From → Sport

Leave a Comment

Leave a Reply

