Skip to content

Apple me një iPhone më të madh e më të lirë

June 14, 2013

Apple me një iPhone më të madh e më të lirëApple kërkon të prodhojë telefona iPhone me ekrane 4.7 inç dhe 5.7 inç, raporton Reuters. Kompania do të marrë parasysh lançimin e një varianti më të lirë të iPhone, që do të kushtojë rreth $99 dhe në pesë ngjyra.

Këto lëvizje janë në diskutim e sipër, që do të thotë se edhe mund të mos bëhen asnjëherë realitet. Apple është përqendruar gjithnjë në tregun e produkteve Premium, pajisjeve të shtrenjta dhe të një cilësie të lartë.

iPhone 5 u prezantua shtatorin e kaluar dhe Apple pritet të shpalosë një iPhone të ri rreth kësaj periudhe këtë vit.

From → Teknologji

Leave a Comment

Leave a Reply

