Skip to content

Cavani enderron te luaj per Realin

June 18, 2013

Ylli i Napolit, Edinson Cavani, edhe një herë ka përsëritur se një transferim te Real Madridi edhe për të do të ishte realizim ëndrre, siç është për shumë lojtarë.

“Jam shumë i qetë për të ardhmen time. Madrid është një klub i madh dhe shumë lojtarë ëndërrojnë të luajnë atje”.

“Unë jam lojtar i Napolit për momentin dhe jam i fokusuar në Kupën e Konfederatave. Nuk më takon mua për atë çfarë vendos klubi. Ka edhe faktorë të tjerë të cilët duhet të merren parasysh”.

“Ka shumë fjalë për interesimin e Madridit, andaj do të shohim çfarë do të ndodhë. Askush nuk ka thënë asgjë zyrtarisht”, ka thënë Cavani për Cadena Cope.

Cavani ka kontratë me Napolin deri në qershor të vitit 2017, por ka një klauzolë lëshimi që kap vlerën e 63 milionë eurove.

From → Sport

Leave a Comment

Leave a Reply

